معاون استاندار تهران با اشاره به لزوم تحقق اشتغال پایدار از برندسازی محصول و کالا‌های شهرستان‌های استان تهران خبر داد.
 
محمد امامی امین به لزوم معرفی محصول‌های مختلف استان تهران اشاره کرد و افزود: استان تهران ۱۶ شهرستان با مزیت‌های مختلف دارد.
 
به گزارش پایگاه خبری شصت دقیقه از خبرگزاری صداوسیما، وی گفت:درصدد هستیم تا مزیت‌های نسبی هر شهرستان به عنوان برند تولیدی شهرستان، هم در استان تهران و هم در سطح کشور معرفی شود.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران، افزود: برندسازی، افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها و همچنین بازاریابی پایدار ایجاب می‌کند تا موضوع برندسازی و معرفی مزیت‌های نسبی شهرستان‌ها به طور جدی در استان تهران پیگیری شود.
 
امامی امین با اشاره به برگزاری جشنواره عسل در دماوند، عنوان کرد: این شهرستان در زمینه تولید محصول‌هایی همچون سیب، گردو، میوه‌های درختی و عسل مزیت‌های زیادی دارد و زیستگاه قدیمی تولید این محصول‌ها می‌باشد.
 
وی گفت: با هدف توسعه اشتغال پایدار تلاش می‌کنیم تا شناسایی و معرفی محصول‌های سایر شهرستان‌های استان نیز به سرعت پیگیری شود.