پایگاه خبری 60 دقیقه با رویکرد اجتماعی-اقتصادی و با محوریت کسب و کار و کارآفرینی در تلاش است تا بهترین، بروزترین، و مفیدترین اخبار، رویدادها و مطالب مربوط به حوزه کسب و کار و کارآفرینی استان،ایران و جهان را در اختیار مخاطبین عزیز و گرامی قرار دهد. ما با پایبندی به اصول و قواعد قانونی و شرعی کشور و نیز حقوق مخاطبین در نظر داریم محتوایی با کیفیت برای شما عزیزان فراهم آوریم.

درباره پایگاه خبری 60 دقیقه:
رسانه ها نقش بی بدیلی در ساماندهی، جهت دهی و مدیریت افکار عمومی دارند. این نقش در عرصه جنگ نرم مهم و حائز اهمیت است.از این رو میتوان از جبهه خبررسانی های استکبار جهانی به عنوان زرادخانه در این جنگ یاد کرد.پایگاه خبری 60 دقیقه با در نظر داشتن حوزه کسب و کار و کارآفرینی در داخل و خارج از کشور بر آنست تا اهداف خود را در جهت آگاهی بخشی و بصیرت افزایی جامه عمل بپوشاند.
رو در رویی انقلاب اسلامی ایران با نظام طاغوت از ابتدای پدیداری تا به حال بیش از آنکه در عرصه سخت آشکار و نمایان شده باشد در عرصه جنگ نرم بروز یافته است زیرا که این انقلاب و پیام های بارزی که برای کشورها دارد، آن را در چارچوب جغرافیای محدود نمیکند و این همان واقعیتی است که بنیانگذار این انقلاب حضرت امام خمینی(ره) از آن به صدور انقلاب و مقام عظمی ولایت حضرت امام خامنه ای از آن به عنوان خاصیت پیشروندگی این انقلاب نام برده اند.
حقیقت های امروز دنیا نشان از آن دارد با وجود کوشش های نطام استکبار برای مهار این انقلاب و سد شدن برای بسط نفوذ معنوی آن، انقلاب اسلامی الهام بخش انقلابیون در نهضت پرشکوه بیداری اسلامی شده است که یکی از نتیج آن سقوط حکومت های دست نشانده غربی بوده است و این تنها از نتیجه های سحر است و طولی نخواهد کشید که با طلوع خورشید بیداری و مقاومت اسلامی همگی شاهد دستاوردهای بزرگتر و شگفت انگیزتری از آن خواهیم بود. دستاوردهایی که جهان را در مرحاه گذر از یک پیچ عظیم تاریخی قرار خواهد داد و عاقبت شیرینی برای کشورها و انقلابیون اسلامگرا و آزادیخواه دنیا رقم میزند.
پایگاه خبری 60 دقیقه در حوزه کسب و کار و کارآفرینی قصد دارد رسالت خود را دنبال نماید.60 دقیقه از فناوری های روز اطلاع رسانی در دنیا و همچنین مدیاهای مختلف مخصوصا صدا و تصویر کمال بهره گیری را در راستای تحقق رسالت و هدف های خود خواهد داشت.
پایگاه خبری 60 دقیقه کوشش خواهد کرد رسالت اطلاع رسانی خود را با اتکا ذات اقدس الهی و همچنین به عنایات و الطاف حضرات معصومین علیهما السلام و با بهره گیری از نیروی مجرب و توانای انسانی در عرصه رسانه ای ایران به شایستگی و بایستگی انجام دهد و مهدی برای تربیت نیروی انسانی مورد نظر جبهه رسانه ای این انقلاب اسلامی با شکوه باشد.60 دقیقه چشمه خروشان آگاهی بخشی و بینش افزایی در عرصه رسانه ای کشور است و این پایگاه خبری همچنین به رعایت اصول اخلاقی رسانه و میثاق حرفه ای رسانه پایبند است.
پایگاه خبری 60 دقیقه با مدیر مسئولی دکتر محمودزاده و به سردبیری مهدی اعتباری، حاصل کوشش تیمی از روزنامه نگاران و فعالین رسانه ایرانی است که با هدف یاری رساندن به جریان آزاد و حق مدار اطلاع رسانی به منظور حفظ و ارتقای منافع ملی کشور و صیانت از کیان نظام پرشکوه جمهوری اسلامی ایران راه اندازی شده است. وب سایت پایگاه خبری 60 دقیقه با رعایت قوانین و مقررات نظام جمهوری اسلامی ایران مدیریت میشود.

60 دقیقه ارگان هیچ حزب و جناح سیاسی نمی باشد و به گروه های سیاسی از قبیل اصلاح طلبی و اصول گرایی وابستگی ندارد.60 دقیقه متعهد و سر سپرده ولایت فقیه(به عنوان پایه و اساس نظام)، منافع کشور و مصالح والای نظام و انقلاب شکوهمند اسلامی دارد و به قانون اساسی جمهوری اسلامی مقید و متعهد است.
صداقت و راستی، سرعت و کلیت و جامعیت در اخبار و رعایت انصاف در نگارش و نشر تحلیل ها و محتوا، سر لوحه فعالیت خطیر و پر پیچ و خم پایگاه خبری 60 دقیقه است.
گردانندگان پایگاه خبری 60 دقیقه رعایت و در نظر گرفتن تمامی قوانین حقوقی مربوط به مطبوعات ایران را بر خود ملزم دانسته و علاوه بر رعایت قانون، کوشش خواهد کرد از حد و مرز اخلاق حرفه ای برون نروند.
پایگاه خبری 60 دقیقه تا حد امکان، تمامی نظرات و انتقاداتی که از طریق صفحات داخلی محتواها ارسال میگردد و نیز مواردی که از طریق صفحه تماس با ما ارسال می شود را منتشر خواهد کرد.بدیهیست که وب سایت 60 دقیقه از نشر مواردی که حاوی توهین و تهمت و الفاظ رکیک و اسائه ادب به شخصیت های حقیقی و حقوقی باشند و یا هدفشان کذب گویی ها و سیاه نمایی های عامدانه علیه نظام با شکوه جمهوری اسلامی ایران باشد معذور خواهد بود.
همکاران 60 دقیقه پیشاپیش از انتقادات و پیشنهادات و راهنمایی های مخاطبان گرانقدر در راستای رفع نقایص و معایب فنی و محتوایی و ارتقای کیفی 60 دقیقه بسیار استقبال نموده و خرسند میشوند.
از نگاه 60 دقیقه وضعیت کنونی اقتصاد و همچنین فضای کسب و کار به گونه ای است که از یک طرف فضای مناسبی برای رشد و شکوفایی آرمان ها و استعدادهای ملی و مذهبی است از طزفی دیگر بخاطر پدید آمدن فرضیه های سیاسی ویژه چنان بر شکل و رنگ و وزن مباحثات و درگیری های خاص سیاسی افزوده شده است که گویی همه معضلات و پیچیدگی های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و همچنین همه نگرانی های آشکار و پنهان مردم ایران از مایه ای سیاسی برخوردار است. از نظر 60 دقیقه چنین فرضیه ای بستر را برای تاملات دقیق و عمیق نگرانه در مقوله های اقتصاد و فضای کسب و کار کشور و همچنین سیاست تنگ و تاریک کرده است.
معرفی مختصر بخش های مختلف پایگاه
اصحاب رسانه مسئولیت بزرگی را در جامعه های مختلف بر عهده دارند چونکه نشر و تولید یک خبر، گزارش و مصاحبه و... قادر است بازتاب عمیقی بر افکار مردم آن جامعه بگذارد.گاها این تاثیرات بصورت مثبت و کاها بصورت منفی میباشد. اینجاست که حساس بودن شغل خبرنگاری بیش از هر موقع به چشم میخورد. تمام اینها در کنار هم ضرورت اخلاق در این شغل را مهم تر و پر رنگ تر مینماید.
اخلاق خبرنگاری بر پایه صداقت، بی طرفی و در نظر گرفتن منافع جمعی صورت میگیرد. راهکارهایی که قادر است برای کسب مرام و اخلاق خبرنگاری مفید باشد و خبرنگاران پایگاه خبری 60 دقیقه ملزم به رعایت آن هستند عبارتند از:
1- 60 دقیقه معتقد است به اینکه دین مبین اسلام، دینی کامل و بر حق خداوند برای تعالی و سعادت بشریت در همه دوران ها تا آخرالزمان است و تشیع به عنوان مصداق اسلام خالص و ناب محمدی است.
2- 60 دقیقه معتقد است به اینکه بر اساس اعتقادات شیعه دوازده امامی در زمان غیبت کبری ولایت امت اسلامی به عهده ولی فقیه میباشد و اطاعت از وی را برای خود واجب دانسته و حضرت ایت الله خامنه ای را مصداق ولی فقیه در زمان حاضر میدانیم.
3- 60 دقیقه معتقد است به قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی به عنوان میثاق کشوری و تفسیری کاربردی عملی و اجرایی از نوع حکومت شرعی شیعی و ولایتی در زمان حاضر
4- 60 دقیقه معتقد به حفظ و مراقبت از منافع ملی در عرصه جغرافیایی، چونانکه ایران و هم مردم این میهن پهناور که در تابعیت نظام زندگی میکنند و به قانون اساسی پایبند هستند.
5- 60 دقیقه اعتقاد دارد به ارزش های نظام و مقدس بودن مصادیق آن از جمله امام خمینی(ره) اصل روحانیت، شهیدان و ایثارگران انقلاب اسلامی و هشت سال جنگ تحمیلی، ارزش های اخلاقی و فرهنگ اسلامی، عادل بودن و ایستادگی در برابر ظلم و مفاسد در بعدهای مختلف.
6- 60 دقیقه معتقد به حفظ حیثیت و کرامت انسانی تمامی مردم مسلمان و آزادی های شرعی آنان و دوری از ورود به حریم شخصی و خصوصی زندگی آنان، مگر در مواردی که موجب اعتراض و حقوق و اغفال مردم و آمیخته به مسئله های اجتماعی و دارای تبعات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی شود.

7- 60 دقیقه معتقد است خبرنگار و گزارشگر فقط باید در خدمت مخاطبین رسانه باشد یعنی نباید بر اساس میل سیاسی و تجاری و غیره عمل کند.
8- هر مطلب خبری یا گزارش باید تلاشی در جهت کشف حقیقت باشد. خبرنگار نباید به دنبال اثبات نکته ای باشد بصورت شخصی یا فکر دیگری دیکته شده باشد.پیش فرض قطعی در امر خبرنگاری جایگاهی ندارد.
9- 60 دقیقه معتقد است خبرنگار هرگز نباید از موقعیت خود برای سوء استفاده یا دریافت امتیازی بهره بگیرد و نیز هیچ وسوسه ای مانند پول، هدیه، امتیاز و غیره نباید خبرنگار را به نشر مطلبی تشویق نماید.
10- 60 دقیقه معتقد است خبرنگار از پذیرش هرگونه فشار و تهدید برای نشر مطلب و یا تغییر محتوای آنها، خودداری نموده و از خط مشی کلی رسانه و اصل شرافت حرفه ای خویش پیروی میکند.
11- 60 دقیقه بر این اصل است که برای دریافت اطلاعات نباید افراد را فریب داد.یک خبرنگار باید هویت خود را ابراز کند تا اشخاص بدانند که قرار است اطلاعات آنها منتشر شود.
12- 60 دقیقه معتقد است خبرنگار باید حریم زندگی شخصی اشخاص را محترم بداند و تنها در مواردی به این حریم وارد شود که خود شخص اجازه دهد.
13- 60 دقیقه بر این باور است که جوهر اصلی خبرنگاری، تایید صحت خبر است. تدابیری مانند پرس و جو از شاهدان متعدد درباره رویداد و جویا شدن نظرات متفاوت، درستی خبر را تایید میکند.
14- 60 دقیقه بر این باور است خبرنگار باید مناسب با اهمیت یک خبر آن را جلوه دهد و باید از بزرگنمایی و یا کوچک کردن آن رویداد بپرهیزد.

15- 60 دقیقه بر این باور است که خبر نگار باید به وقایع عینی توجه کند و اخبار درست و دقیق و تفسیر های منطقی و با رعایت انصاف را در اختیار مخاطبین بگذارد.
16- 60 دقیقه بر این باور است که خبرنگار وظیفه دارد ضمن دفاع از آزادی خبر و تفسیر و نقد، اسرار حرفه ای خودش را محفوظ دارد و از افشای اطلاعات و خبرهایی که بصورت محرمانه به دست می آورد بجز مواردی که با دستور و حکم دادگاه تعییت میشود خودداری نماید.
17- 60 دقیقه بر این باورست سرقت ادبی، خدشه دار کردن متن ها و اسناد و حذف اطلاعات مهم رویدادها در خبرنگاری جایز نیست.
18- خبرنگاران 60 دقیقه اخباری را منتشر میکنند که منبع آن مشخص باشد.
19- 60 دقیقه معنقد است خبرنگار باید با احترام به استقلال و حاکمیت ملی، امنیت و انتظام عمومی و مصالح جمعی از اصول شرافت حرفه ای خویش تبعیت نمایند.
20- 60 دقیقه بر این باور است که خبرنگار برای پاسداشت ارزشهای خدایی و بشری از جمله عدالت خواهی، آزادی خواهی، صلح و امنیت بشر، پیشرفت فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی کشورها و فرهنگ ها، حرمت و احترام بسیار قائل است.
21- بنا به باور 60 دقیقه، خبرنگار باید به اصول دینی و اعتقادات مذهبی، آداب و رسوم قومیتی و ملی، اخلاق و عفت عمومی احترام بگذارد و از گرویدن به تبعیض خصم آمیز در این زمینه ها و همچنین تشویق و تحریک کردن به ستیز و تجاوز نسبت به ملت های دیگر خودداری نماید.
22- 60 دقیقه بر این باور است که اصحاب رسانه باید استقلال خود را از افرادی که خبر یا مطلبی مربوط به آنها منتشر میکند حفظ نماید. این به آن معنا نیست که موضع نسبت به آن فرد یا جریان مختلف است بلکه به معنای منصفانه و با عدالت برخورد کردن با گروهها، جریان ها و افکار موافق و مخالف است.در حقیقت میتوان خبرنگار عقیدتی نیز بود. یعنی از یک موضع خاص به مسائل نگاه کرد و در عین حال، نظرات مخالفان را نیز انعکاس و مطرح کرد. یک خبرنگار همواره باید برای واقعیت ها الویت قائل باشد.
تحریریه 60 دقیقه به شخص یا حزبی سیاسی وابسته نیست.چارچوب فعالیت آن را منافع ملی و قانون اساسی مشخص مینماید و خط مشی آن در نظر گرفتن انصاف در خبر رسانی و انتقاد است و کوشش میکند که بدون پرده پوشی نگاه منصفانه را ترویج دهد.

ما در پایگاه خبری 60 دقیقه قسمت های مختلفی جهت استفاده هرچه بهتر مخاطبین از این وب سایت قرار داده ایم.قسمت هایی از جمله تجاری سازی ایده ها، مرکز تولید محتوا، ویدیوهای علمی و انگیزشی و ...
پایگاه خبری 60 دقیقه آمادگی خود را برای انعقاد تفاهم نامه با دانشگاهها و مراکز کارآفرینی جهت انعکاس اخبار و رویداد های مربوط به حوزه کسب و کار و کارآفرینی و نیز تولید محتوا را اعلام میدارد.
همچنین لازم بذکر است پایگاه خبری 60 دقیقه با محوریت کسب و کار و کارآفرینی در تلاش است که افراد فعال در حوزه کسب و کارهای نوپا (استارتاپ) را نیز از احاظ خبری حمایت نموده و آنها را جهت رسیدن به اهدافشان یاری رساند.

 

 

 

 

 


#پایگاه-خبری-60-دقیقه #پایگاه-خبری-60-دقیقه #پایگاه-خبری-60-دقیقه #پایگاه-خبری-60-دقیقه #پایگاه-خبری-60-دقیقه #پایگاه-خبری-60-دقیقه #پایگاه-خبری-60-دقیقه #پایگاه-خبری-60-دقیقه #پایگاه-خبری-60-دقیقه #پایگاه-خبری-60-دقیقه #پایگاه-خبری-60-دقیقه #پایگاه-خبری-60-دقیقه #پایگاه-خبری-60-دقیقه #پایگاه-خبری-60-دقیقه #پایگاه-خبری-60-دقیقه #پایگاه-خبری-60-دقیقه #پایگاه-خبری-60-دقیقه #پایگاه-خبری-60-دقیقه #پایگاه-خبری-60-دقیقه #پایگاه-خبری-60-دقیقه #پایگاه-خبری-60-دقیقه #پایگاه-خبری-60-دقیقه #پایگاه-خبری-60-دقیقه #پایگاه-خبری-60-دقیقه #پایگاه-خبری-60-دقیقه #پایگاه-خبری-60-دقیقه #پایگاه-خبری-60-دقیقه #پایگاه-خبری-60-دقیقه #پایگاه-خبری-60-دقیقه #پایگاه-خبری-60-دقیقه #پایگاه-خبری-60-دقیقه #پایگاه-خبری-60-دقیقه #پایگاه-خبری-60-دقیقه #پایگاه-خبری-60-دقیقه #پایگاه-خبری-60-دقیقه
#اخبار-حوزه-کسب و کار-و-کارآفرینی #اخبار-حوزه-کسب و کار-و-کارآفرینی #اخبار-حوزه-کسب و کار-و-کارآفرینی #اخبار-حوزه-کسب و کار-و-کارآفرینی #اخبار-حوزه-کسب و کار-و-کارآفرینی #اخبار-حوزه-کسب و کار-و-کارآفرینی #اخبار-حوزه-کسب و کار-و-کارآفرینی #اخبار-حوزه-کسب و کار-و-کارآفرینی #اخبار-حوزه-کسب و کار-و-کارآفرینی #اخبار-حوزه-کسب و کار-و-کارآفرینی #اخبار-حوزه-کسب و کار-و-کارآفرینی #اخبار-حوزه-کسب و کار-و-کارآفرینی #اخبار-حوزه-کسب و کار-و-کارآفرینی #اخبار-حوزه-کسب و کار-و-کارآفرینی #اخبار-حوزه-کسب و کار-و-کارآفرینی#اخبار-حوزه-کسب و کار-و-کارآفرینی #اخبار-حوزه-کسب و کار-و-کارآفرینی #اخبار-حوزه-کسب و کار-و-کارآفرینی #اخبار-حوزه-کسب و کار-و-کارآفرینی #اخبار-حوزه-کسب و کار-و-کارآفرینی #اخبار-حوزه-کسب و کار-و-کارآفرینی #اخبار-حوزه-کسب و کار-و-کارآفرینی #اخبار-حوزه-کسب و کار-و-کارآفرینی #اخبار-حوزه-کسب و کار-و-کارآفرینی #اخبار-حوزه-کسب و کار-و-کارآفرینی